חיטוי וניקוי מאגרי מים בכל הארץ – נגיע אליכם לחטא ולנקות מאגר מים מכל סוג לפי התקנות המחמירות של משרד הבריאות במחירים נוחים והוגנים. צרו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי.

חיטוי מאגרי מים הוא עניין מחויב המציאות, על מנת למנוע זיהום שלהם שיפגע בבריאות. אצלנו בפסט מאסטר יודעים כיצד לבצע חיטוי של מאגרי מים בצורה מקצועית ואנחנו מציעים את השירותים שלנו בכל רחבי הארץ, ללקוחות פרטיים ומוסדיים גם יחד.

מהו מאגר מים, למה משמש, היכן ממוקם בדרך כלל, איך מחטאים מאגרי מים, באילו חומרים מנקים אותם, כמה עולה ניקוי מאגרי מים בבניין משותף וכמה בעסק או במקומות אחרים? הנה כל התשובות.

 

חיטוי מאגרי מים במחיר אטרקטיבי – טיפול מקיף ויסודי לפי התקן!

✔️ שירות חיטוי מאגרי מים לפי תקנות משרד הבריאות – ניקוי מאגר מים חם וקר, צינורות ומערכות

ביצוע שירותי דיגום מים, חיטוי מים לצורך קבלת אישור לטופס 4 ומגוון שירותים נוספים

✔️ חיטוי מאגרי המים בבניינים משותפים, בתים פרטיים, עסקים, מתחמים ציבוריים, ממשלתיים

✔️ חיטוי מאגר מים בפריסה ארצית, זמינות מיידית, התחייבות לפתרון מקיף ומקצועי!

✔️ להזמנת השירות במחיר משתלם – צרו קשר >>

טלפון: 050-8303463

 

חיטוי מאגרי מים
חיטוי מאגרי מים – בפריסה ארצית מלאה ע"י מדבירים עם רישיון. במחירים מעולים!

 

 

מה זה מאגר מים?

מאגרי מים נועדו לספק מים איכותיים ונקיים כאשר ישנה בעיה באספקת המים מצד הרשות המקומית. מאגרי המים מאפשרים שימוש רציף במים גם במקרים של הפסקת מים ונמצאים בשטחים חקלאיים לצרכי השקייה, במפעלים, בעסקים, ובבתי מלון ולמעשה גם במבני מגורים של מעל 5 קומות וזאת על פי חוק. ישנם גם בתים פרטיים שבעליהם החליטו להתקין בהם מאגרי מים לשימוש הפרטי, לצרכי השקיה, שתיית מים, מילוי ברכות שחייה ועוד.

בפועל, מאגרי המים משמשים אותנו גם בצריכה הפרטית, בין אם במערכות חימום המופעלות על ידי מים, מכשירים חשמליים שמשתמשים במאגר מים עצמי (אפילו מכונות קפה) ומערכות חירום שונות כגון מערכות ספינקלרים לכיבוי שריפות. מאגרי המים יכולים להיות ממוקמים על ראש המבנה או מתחת לאדמה, בהתאם לתנאי השטח.

 

חיטוי מאגרי מים
באר ממנה נשאבים מים עלולה להיות מזוהמת ולכן חיטוי מאגרי מים הוא חיוני ביותר

 

למה חשוב לבצע חיטוי מאגרי מים וניקוי שלהם?

מאגרי מים אינם יכולים להיות אטומים לחלוטין בפני הסביבה החיצונית שלהם, מה שעשוי לגרום להם להזדהם בסופו של דבר. הזמנה של שירות חיטוי מאגרי מים פותרת את הבעיה והיא נותנת מענה למספר סוגי זיהומים:

✔️ זיהום בשל חדירת חומרים כימיים לתוך המאגר – דוגמת שמנים, מתכות וחומרי ניקוי שונים.

✔️ זיהום בשל חדירה לא רצויה של יצורים חיים לתוך המאגר – בין היתר יונים, חולדות או תיקנים.

✔️ זיהום חיידקי שמקורו מתוך המים – הכוונה היא למים שהוזרמו למאגר מלכתחילה, אך זהו עניין נדיר יחסית.

בשורה התחתונה, כל סוגי הזיהומים הללו יכולים להסב נזק בריאותי חמור למי שיצרוך את המים הללו, ומכאן החשיבות של ביצוע פעולת חיטוי מקצועית על פי ההוראות והנהלים של משרד הבריאות.

 

מתי צריך לחטא מאגר מים?

הסיכוי שמאגר מים שמתוחזק היטב יזדהם הוא מאוד נמוך, ולכן כדאי ליצור קשר לחברה כמונו שיכולה לבצע עבורכם חיטוי מאגרי מים באופן שוטף. להלן צרכי התחזוקה הנדרשים במקרים השונים:

✔️ חיטוי מאגרי מים בבניין משותף – על פי החוק, בכל בניין בן 5 קומות ומעלה חייב להימצא מאגר מים. על פי תקנה 1525 של משרד הבריאות, חובה לבצע חיטוי של המאגר אחת לשנה על ידי מי שהוסמך לכך. במקרה של בניין חדש אף חשוב לבצע בדיקת מעבדה למי המאגר ובמידה ונמצא בהם זיהום יש לבצע חיטוי מים לצורך טופס 4.

✔️ חיטוי במאגר לצרכי שינוי ייעוד – ישנם מאגרי מים שעוברים הסבה (ממי השקיה או מילוי בריכה למי שתייה ועוד). במקרה שכזה יש לבצע חיטוי על מנת להבטיח שימוש במי שתייה איכותיים ונקיים.

✔️ חיטוי במאגרים של עסקים ובתים פרטיים ניקוי מאגר מים בבית פרטי הוא אינו חובה על פי חוק, אך כמובן שחשוב לבצע אותו. במקרה של עסקים, הדבר מחוייב לעיתים במסגרת קבלת רישיון לעסק ובהתאם לסוגו.

לא משנה באיזה סוג של מאגר מים מדובר והיכן הוא ממוקם, בכל מקרה של שינוי בצבע המים במאגר או בטעמם, יש להזמין שירותי דיגום מים על מנת לבדוק את הסיבה לשינוי ובמידת הצורך לבצע חיטוי מקצועי בהקדם. אצלנו בפסט מאסטר תקבלו את השירות המקיף ביותר, משלב הדיגום ועד ביצוע החיטוי.

 

חיטוי מאגרי מים
חשוב במיוחד לחטא מאגרי מים המשמשים לשתייה – אנחנו בפסט מאסטר מציעים גם את השירות החשוב הזה

 

איך מחטאים מאגרי מים?

חיטוי מים לפי תקנות משרד הבריאות חייב להתבצע אך ורק על ידי מי שהוסמך לכך ומחזיק בתעודה המתאימה. כמובן שאנחנו מחזיקים בתעודה שכזאת ויודעים כיצד לבצע חיטוי מאגרי מים בצורה הכי מקצועית וקפדנית שיש, על פי מספר שלבים:

# ריקון המאגר – חובה לרוקן את מאגר המים לחלוטין לפני הטיפול בו. במידה ויש הכרח ליטול דגימות, יש לעשות זאת מהחלק התחתון ביותר של המאגר לפני שמתחילים לרוקן אותו.

# בדיקת המאגר – בשלב הבא יש לפתוח את מאגר המים ולבדוק את מצבו. יש לטפל בסדקים ופתחים במידה וישנם.

# ניקוי מכאני של המאגר – לאחר מכן יש לנקות את המאגר באופן יסודי, להוציא את כל מה שלא אמור להיות בתוכו (מוצקים, חרקים וכו') ולקרצף אותו. את פעולת הקרצוף מקובל לבצע על ידי שימוש בברזליות אך גם באמצעים אחרים כגון מכשירי קיטור.

# ביצוע החיטוי – בשלב הסופי מתבצע החיטוי עצמו, בדרך כלל באמצעות תמיסת כלור. חומר זה משמיד כל ישות אורגנית שבאה איתו במגע וכמו כן מסייע לחמצן תרכובות כימיות שאינן רצויות. שימוש בחומרי חיטוי אחרים (כגון אוזון), מחייב קבלת אישור מקדים ממשרד הבריאות.

חשוב להדגיש! כי ביצוע רשלני ולא מקצועי של חיטוי מאגרי מים עשוי לגרום למצב ההפוך, בו המים במאגר אינם ראויים לשימוש בשל הפעולות שבוצעו (למשל, שטיפה לקויה של המאגר וריכוז כלור גבוה בו).

מסיבה זו חשוב לעבוד עם חברה רצינית ומנוסה כמונו, שאף דואגת לשלוח למשרד הבריאות את תוצאות בדיקת המעבדה, לשם קבלת אישור ביצוע החיטוי בהתאם להוראות.

 

מחיר חיטוי מאגרי מים

אז כמה עולה חיטוי מאגרי מים? ובכן, הדבר תלוי בכמה גורמים שהם גודל המאגר, מורכבות העבודה, הסטנדרטים שיש לעמוד בהם ומצב המאגר. כאשר מדובר במאגר מים במצב שאינו אידיאלי, כזה שסובל  מסדקים, שברים ופתחים שונים, הדבר מייקר את העבודה, מאחר ואין  לבצע את החיטוי לפני טיפול בכל הליקויים.

מעבר לזאת, מחיר חיטוי מאגרי מים יכול להיות מעט גבוה מהממוצע כאשר הוא כולל גם טיפול בתופעת זרימה חוזרת וזיהומים בתוך צינורות המאגר. בכל מקרה, אצלנו בפסט מאסטר תמצאו את המחירים המשתלמים ביותר עבור חיטוי מאגרי מים ותוכלו להיות בטוחים באשר לתקינותו ואיכות המים שלכם.

הנה טבלה שמפרטת עבורכם את טווחי המחירים הממוצעים בתחום חיטוי מאגרי המים:

 עלות חיטוי מאגרי מים ניקוי מאגר מים – מחיר מומלץ לצרכן
עלות יעוץ של מדביר לחיטוי מאגרי מים200 – 150 ₪
מחיר חיטוי מאגרי מים לבית פרטי החל מ-600 ₪
חיטוי צנרת מים עד 2 מפלסים1,000 – 600 ₪
כמה יעלה חיטוי צינרות המים מעל 2 מפלסים?1,800 – 1,000 ₪
עלות חיטוי הצנרת לאחר התקנת מערכת חדשה3,500 – 1,500 ₪
 מחיר חיטוי מאגרי מים קרים/חמים3,000 – 1,000 ₪
עלויות חיטוי מאגרי מים בבניינים בין 6-12 קומות2,300 – 1200 ₪
עלויות חיטוי מאגרי מים בבניינים מ-13 קומות ואילך.החל מ-2,400 ₪
כמה עולה חיטוי צנרת ומאגרי מים לאחר ממצאים חריגים במעבדה?3,000 – 1,000 ₪

מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה, לקבל את כל הפרטים ולהזמין מנהל עבודה מטעמנו שיגיע אליכם וייתן לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. צוות פסט מאסטר.